Tuesday 1 May 2012

Cuti Hari Pekerja.

Assalamualaikum.

okay mula mula syukur ke hadrat illahi sebab gua dapat cuti masa hari pekerja. Kalau nak diikutkan gua actually kena kerja. bila kasi ayat baeek punya sama itu Doctor farmasi, gua dapat cuti. Yeah, ayat mesti kena pandai Psycho, apa guna belajar subject Psychology masa zaman asasi dulu. perh dah guna 'zaman', padahal baru sebulan ia berlalu pergi. hamboih.

rupanya, semua dah pakat plan nak pergi picnic, memang kalau ditolak tambah, dah lama betul tak kumpul sama sama. gua ingat depa pakat nak pergi ayark terjun. rupanya lepaking tepi tasik Shah Alam. pun boleh lah. petang petang cemni, orang kata taip banyak banyak tak elok. eh. HAHAHHAHA. k lets the picture tell the stories.


oh ya, tak seronoknya jadi budak besar, bila kau dah tak muat main gelongsor TT__TT


Kalau gua cucu sulung. ini penutup. eh agaknya lah. HAHAHHA


Nenek dengan atuk dengan ibu :3


ini makcik gua. orang kata muka kitorang sama. mana ada lah kan -__- HAHA


with Atuk.

wokeh, lain kali kena pergi lagi. sebab abah tadi kerja. afiq cousin gua pun takdak, dikkin si gemuk ucuxx adik gua, sedang belajar bersungguh sungguh dekat asrama ngeh ngeh. k dah sakit peghut. babai.

Notakaki : gua dah sebulan bekerjaya ghupanya. keching keching *okay itu bunyi gaji*

No comments: