Thursday 24 January 2013

Warkah buat omak...mertuaku.

(This entry is too mainstream for you to read, jaga jaga)

Assalamualaikum omak.

oh memandangkan entry ini ku tuju laju laju buat bakal omak mertuaku yang jauh di mata, tapi dokat di hati, salam permulaan, biarlah buat omak. gitew.

omak, kita mintak izin menulih dulu yo. 

buat pengetahuan omak, tadi siang kita buat ini.



omak, walaupun kita tak duduk bersebelahan omak, tapi jauh di sudut hati nurani, kita dapat kesan yang omak sedang menelan ayaq liuq sekarang. betul bukan omak? nanti kita buat untuk omak ya.

omak, bukankah kita punya potensi baek punya untuk jadi menantu omak, bukankah?

Tapi omak, bukan niat kita untuk bohong sama omak, tidak sama sekali omak, tidak. Sebenornya omak, ini ibu kita yang buat habaq hang omak, kita tumpang glamer ja. tak salah kan omak. 

omak, sat omak jangan mengalihkan pandangan itu omak, kita tak habih explain lagi. kita tolong omak, kita tolong ibu kita sapu krim apa. yang decorate decorate kita buat ni omak, kita buat *nada sebak tak semena mena*

omak, sebelum kita mengundur diri ini, kita ada soalan buat omak.

sudikah omak menerima kita sebagai menantu pilihan terulung omak?

apadia omak? apadia? memandangkan kita menulih buat omak yang jauh, jadi agak mustahil kekalau kita boleh dengaq jawapan omak.

Hmm kita assume jolah omak setuju okey. 

omak, walau di mana omak berado, walau siapa pun omak, kita nak bitau yang, kita saaaayang omak. untuk nampak real kasih sayang itu, omak perlu sebut sayang dengan kelebaran mulut maximum yakni dengan enam harakat. 

kita p berambuih dulu k omak, xoxo.

Oh ya, salam sayang juga buat anak omak. hiks

yang ikhlas

____kita____
(tandatangan kita)

2 comments:

suzie said...

yang ekau boh daun tu skali buek apo...ekau nak omak ekau ni jadi kambing apa...hampeh tol bakal menantu tak jadi eden ni ha....

SyahidahSyasha said...

omak, itu decoration omak. itu decoration. kita kreatip ape :p