Wednesday 28 March 2012

Nota rindu rindu.

Assalamualaikum.

duapuluh haribulan dua. perh itu last aku update blog. dan sekarang baru ada time untuk aku main conteng conteng dekat sini lagi. busy weh. macam macam ado, assignment, quiz datang bergolek golek. Final exam sudah sampai noktah. semoga semuanya dipermudahkan, amin. sekarang gua cuti LIMA BULAN beb. 

oh memandangkan hari ni first day hari berfoya foya sedunia dekat rumah, sempat lagi lah aku mengimbau, eceh. mengimbau masa masa lampau dekat Kuantan. 


okay ini mula mula. minggu orientasi. ayu berbaju kurung lengkap siap pakai spot shoes. memang ala ala rockstar gituw. Seminggu weh. perh cukuplah. penat dia sampai sekarang lagi masih rasa, ceh poyo. 


dan ini Kuantan. before sampai sini, memang aku ada dengar orang cakap " kecik je tempat dia, atas asrama bawah kelas, so takpayah kalut sangat nak kelam kabut lambat masuk kelas, lima minit pun okay" tapi aku terbayang macam ini.


kemain, siap ada tangga ada bukit lagi. tak terbayang pulak aku, kelas, library, hostel, office, tempat tengok tv, tempat cuci kain semuaa semuanya ada dalam 1 bangunan. perh memang ohsem. bangun lewat? takpayah gusar, touch up sikit sikit, okay jom turun pergi kelas. 

kenangan? banyaak. bila tweet reramai macam ni pun boleh buat sebakar. oh i mean sebak + kelakar : sebakar -.- pun boleh lah. HAHAHA


2 Semester dekat sana, macam macam memori terselit sama, ahaks. sampai jumpa. sayang semua. belajar rajin rajin k bebeh.

Notakaki - umur panjang kita jumpa lagi. dekat Shah Alam! InsyaAllah :)


3 comments:

BANAFEVER said...

time ni aku dengan kau kan kan kan? duduk atas lantai sampai kematu buntuts. hahaha. nice to remember ^_^

SyahidahSyasha said...

hihi, tahu takpe :P

BANAFEVER said...

bila lagi nak jumpa kau. rindu la *ooppss* :P