Friday 28 October 2011

BerDeepavali di KL

Assalamualaikum.

Amboih kemain sakan naa beronggeng keliling times square habaq hang! mana tidaknya, berminggu jadi anak dara melayu terakhir pilihan ibu mertua sejagat, duduk rumah tak keluar kehulu kehilir kesana kesini. Seronok, macam macam game semua pun bedal. dari tinggi ke rendah, dari statik ke pusing 360darjah. sumpah pening. tapi macam biasa, aku cool :P

tapi yang takberapa nak awesome, time tengah confident kaw kaw main game kereta yang langgar langgar tu kan *faham ke? okay sambung, entah macam mana kereta yang aku naik, bukan gelabah langgar kereta lain, tapi stuck langgar dinding! perh sumpah malu. bayangkan, orang lain dok sibuk jerit sana sini, AKU SORANG LANGGAR DINDING. wey time tu jugak aku rasa macam oh FOREVER ALONE T_T. dan dan time aku tengah langgar dinding, ada BUDAK KECIK dua orang gelak kan aku! siap cakap, kesian dia, kereta takboleh gerak. bikin gua panasss! tapi nasib baik aku punya nilai kesabaran setinggi mungkin, kalau tidak, maunya aku cabut mulut budak tu, kat situ jugak. keh keh

Okay cukup dengan benda kejadah langgar dinding, naik turun roller coaster pulak. perh, pusing pusing kepala dekat bawah, kaki dekat atas. macam superman dah aku time tu. tak sangka aku tak takut tinggi. lepas ni boleh lah try terjun bangunan ke panjat KLCC ke apa. oh lupa, sekalung penghargaan buat Amir sebab drive, siap sponsor duit makan semua, haih lain kali pergi lagi memang kena ajak kau lah. Berjuta terima kasih juga diucapkan kepada Wanie, Anis, Aten and Nisa. oh Alyn demam pulak, Shida tengah final. tapi takpe, next time kita ronggeng lagi :D




notakaki - dah taknak main kereta langgar dinding tu lagi -,-

No comments: